تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
محسن ربانی زاده، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس :

رتبه دوم بانک کشاورزی استان فارس در پرداخت تسهیلات به کشاورزان

با توجه به اینکه بانک کشاورزی از سال 1393 به بعد هیچ گونه جذب منابع انسانی نداشته است با 142 شعبه و بیش از 1300 پرسنل رسمی وشرکتی یکی از فعالترین بانک های استان می باشد.
کد خبر: ۴۶۷۴۳

رتبه دوم استان فارس در  تسهیلات به کشاورزان استان

  معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در بازدید از بانک کشاورزی استان گفت: میزان جذب و پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ توسط بانک کشاورزی معادل ۴۴۶ میلیارد تومان بوده که ۶۶ درصد از منابع را در این زمینه شامل می شود.

 محسن ربانی زاده بیان داشت: بانک کشاورزی استان فارس در پرداخت تسهیلات سال 1400 در کشور پس از تهران رتبه دوم ، در بیمه محصولات کشاورزی و در وصول مطالبات نیز همچنین رتبه دوم را کسب نموده است.

وی در ادامه در خصوص تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 افزود : تسهیلات این شیوه نامه به طرح های سرمایه در گردش ، طرح های نیمه تمام ( دارای حداقل 70 درصد پیشرفت فیزیکی به بالا در استان های با نرخ بیکاری کمتر از میانگین کشوری و حداقل 30 درصد پیشرفت فیزیکی در استان های با نرخ بیکاری بیشتر از میانگین کشوری توسعه و طرح های ایجادی مربوط به کسب وکارهای دانش بنیان و سایر طرح های بخش خدماتی که منجر به تکمیل زنجیره ارزش کسب و کارهای اشتغالزا شود قابل پرداخت می باشد.

ربانی زاده همچنین اظهار داشت : با توجه به اینکه بانک کشاورزی از سال 1393 به بعد هیچ گونه جذب منابع انسانی نداشته است با 142 شعبه و بیش از 1300 پرسنل رسمی وشرکتی یکی از فعالترین بانک های استان می باشد .

در این جلسه که خادمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری اشتغال استانداری وصبوری پور معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی و کلیه معاونین بانک کشاورزی استان حضور داشتند دکتر ربانی زاده ضمن تقدیر از فعالیت مدیر عامل شعبه و کارکنان بانک اظهار داشت که با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار این بانک در ایجاد اشتغال پایدار و مولد خواستار تسهیل گری و کارگشایی در روند اعطای تسهیلات به کشاورزان و سرمایه گذاران گردید.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز